Deltics Remote Support
Onze Service Desk collega's helpen bij het oplossen van verstoringen aan de IT infra bij onze klanten.

Deltics Remote Support

Vanuit Deltics Beheer en Support levert Deltics beheer en support diensten. Onze consultants helpen bij het  oplossen van verstoringen aan de IT infra bij onze klanten. Daarnaast beschikt Deltics over een eigen NOC. Deltics beheer bestaat uit de service desk en een team van technische beheerders die zich veelal bezig houden met 2de lijns beheerwerkzaamheden op het gebied van servers en storage. Vanuit deze diensten levert Deltics 24x7 ondersteuning. De 24x7 serviceorganisatie is opgedeeld in 3 pools van specialisten (Netwerk, Servers & storage en Unix/Oracle) die zorg dragen voor de afhandeling van meldingen gedurende het overeengekomen window.

Hierin kan een keuze worden gemaakt uit de volgende mogelijkheden:

  • Nacalculatie of fixed prijs
  • Op aanvraag en beschikbaarheid worden onze consultants en/of beheerders gepland om de gevraagde ondersteuning te verlenen. Dit kan betekenen dat wij ondersteunen bij service requests (bijv. installatie en configuratie), incidenten of prio 1 verstoringen. De gemaakte uren worden op basis van nacalculatie of fixed prijs gefactureerd.
  • Klanten kunnen er voor kiezen om deze van een strippenkaart af te laten boeken (vooraf betaald)
  • Voor het ondersteunen bij prio 1 verstoringen bij klanten zonder beheerverplichting heeft Deltics het EASE (Extended availability system engineer) contract in het leven geroepen.

Wij bieden verschillende mogelijkheden voor het proactieve beheer en onderhoud om beschikbaarheid en veiligheid te waarborgen.

Kortom, met Deltics is uw ICT geregeld!

Heeft u ook vragen over de invulling van uw ICT? Neem vrijblijvend contact met ons op!

Deltics Remote Support Deltics Remote Support