Remote Support

Ook op afstand zijn wij uw meedenkende partner. Elke dag, 24 uur lang.

Onze consultants helpen bij het oplossen van verstoringen aan de IT-infra. Daarnaast beschikt Deltics over een eigen netwerkbeheercentrum. Deltics beheer bestaat uit de servicedesk en een team van technische beheerders.

Vanuit deze diensten levert Deltics 24x7 ondersteuning. De serviceorganisatie is opgedeeld in drie afdelingen van specialisten (Netwerk, Servers & storage en Unix/Oracle) die zorg dragen voor de afhandeling van meldingen.

Hierin kan een keuze worden gemaakt uit de volgende mogelijkheden:

  • Nacalculatie of vastgestelde prijs
  • Op aanvraag en beschikbaarheid worden onze consultants en/of beheerders gepland om de gevraagde ondersteuning te verlenen. Dit kan betekenen dat wij ondersteunen bij serviceverzoeken (bijv. installatie en configuratie), incidenten of spoedingrepen (prio 1 verstoringen). De gemaakte uren worden op basis van nacalculatie of vooraf vastgestelde prijs gefactureerd.
  • Klanten kunnen er voor kiezen om deze van een strippenkaart af te laten boeken (vooraf betaald)
  • Voor het ondersteunen bij prio 1 verstoringen bij klanten zonder beheerverplichting heeft Deltics het EASE (Extended availability system engineer) contract in het leven geroepen.

Wij bieden verschillende mogelijkheden voor het proactieve beheer en onderhoud om beschikbaarheid en veiligheid te waarborgen.