Actueel

Klanten geven Deltics een fraaie 8,5 in onderzoek

Publicatiedatum:
5/1/2021
Een prachtige 8,5 als eindscore uit ons laatste klantenonderzoek.

Wat vinden de klanten van ons? Die belangrijke vraag stellen we regelmatig in de vorm van een klanttevredenheidsonderzoek. De enquete in december leverde goede resultaten en fijne feedback op.

Aan de hand van dertien vragen vroegen wij een beoordeling in onze klantenkring. Als eindscore kwam er een 8,5 uit. Een prachtig cijfer met ruimte voor verbetering en daar gaan we natuurlijk ons voordeel mee doen.

Greep uit de cijfers

Zomaar een greep uit de cijfers: 93 procent vindt Deltics 'uiterst of zeer professioneel'. Ook onze manier en snelheid van reageren wordt op prijs gesteld: 83 procent vindt dat 'uiterst of zeer adequaat'.

"Top service met een persoonlijke touch. Ik zeg altijd; als je een clown met een rode neus wilt hebben in het datacenter, bel Deltics en hij staat er nog dezelfde dag"

Ook vroegen wij onze klanten naar de relatie met de accountmanager van Deltics. Maar liefst 98 procent beschreef die als 'uiterst of zeer goed'. Ruimte voor verbetering is er in onze diensten op het gebied van servicemanagement. 76 procent ('uiterst of zeer goed') is tevreden, ruim tien procent antwoordde met 'enigszins of gematigd goed' .

Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze online nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste trends, IT-ontwikkelingen, Deltics nieuws, blogs en events.
Dank u wel. Wij hebben uw aanmelding ontvangen.
Oeps! Er is iets misgegaan bij het indienen van het formulier.